САБ  
 
Пошук по сайту:   
             
 


 

Абонентське обслуговування

1. Навіщо ПОТРІБНО супровід програм:

Програмні продукти для автоматизації обліку стають все більш складними і багатофункціональними. Для того щоб максимально ефективно використовувати їх у своїй роботі необхідно якісний супровід.
На Україні дуже часто змінюється законодавство - зміни в законодавстві необхідно оперативно вносити в облікові схеми і програми.
Будь-бухгалтер завжди прагне до досконалості обліку в своїй роботі і без досвідчених консультантів, і, відповідно, комп'ютерної програми йому не обійтися


2. Що таке сервісний пакет?

Сервісний пакет - це послуга від Центру автоматизації «Тріо-Систем». Досвідчений фахівець, працюючи в Вашому офісі, надасть кваліфіковану допомогу в освоєнні і використанні програми, навчить основним методикам і технічних прийомів роботи. Він допоможе Вам розібратися в новій регламентованої звітності і, при необхідності, створить додаткові звіти або документи.

Наша основна задача - допомогти користувачам отримати максимальний ефект від використання автоматизованого обліку, зробити наше обслуговування доступніше, зручніше, і, найголовніше, корисніше для Вашого бізнесу.

Сервісне обслуговування здійснюється на основі договорів з щомісячною оплатою. З індивідуальним графіком роботи фахівця на території Замовника послуги.

Сервісний Пакет це визначений набір послуг. Послуги діляться на дві основні групи: базові послуги і сервісне обслуговування. Базові послуги - гарантований сервіс, безкоштовний для всіх наших клієнтів , сервісне обслуговування - платна послуга.

Так як потреби в обслуговуванні у різних фірм неоднакові через різної кількості техніки, використовуваних технологій і масштабу самої фірми, ми намагаємося гнучко підходити до роботи з нашими клієнтами.

Ми пропонуємо чотири схеми обслуговування, що відрізняються один від одного об'ємом виконуваних робіт, часом реагування на виникаючі проблеми, розмірами знижок і, відповідно, вартістю.

При будь-якій схемі робіт, Ви отримуєте наступний гарантований набір послуг:

телефонна (050) 544-99-07 та електронна mailto: TrioSystemLugansk@gmail.com лінії консультацій з 9:00 до 18:00 в робочі дні;
• отримання оновлень конфігурації, нових релізів програми, регламентованої звітності по електронній пошті, через Internet, і послуги, які визначаються конкретним, обраним Вами Сервісним Пакетом.

Обслуговування проводять тільки сертифіковані фахівці. «Центр автоматизації « Тріо-Систем » гарантує відповідність виконаних робіт вимогам внутрішньої системи якості.

3. Чому ВИГІДНО сервісне обслуговування:

Є два шляхи для отримання якісних та регулярних послуг фахівця:

• Створити на фірмі спеціальну посаду або службу підтримки, найнявши штатних співробітників і виплачуючи їм немаленьку зарплату (хороші фахівці в даній області коштують дорого)
• Укласти договір абонентського обслуговування з фірмою, яка є професіоналом в цій галузі діяльності
Ми пропонуємо Вам другий шлях! Чому?

Ми економимо Ваші кошти, утримання штатного співробітника або служби обійдеться Вам набагато дорожче! Більш того, вартість абонентського обслуговування значно нижче вартості разових виїздів з погодинною оплатою.
Ви отримуєте знання професіоналів, за плечима яких багаторічний досвід, десятки впровадженні, тисячі вирішених проблем.
Вам не потрібно турбуватися і постійно відстежувати вихід оновлень до програм - це зробить наш фахівець. Ви можете планувати свій час і час свого персоналу, не відволікаючись на ці проблеми.
Вам не потрібно витрачати час на поїздки до нас в офіс для запису нових версій програми і конфігурації. Крім цього для правильної установки оновлень необхідна кваліфікація і досвід. Наш фахівець сам приїде до Вас в офіс з усім необхідним і кваліфіковано проведе необхідні роботи.
Ми гарантуємо якість виконаних робіт. Професіоналізм наших співробітників підтверджений сертифікатами і багаторічним досвідом роботи на ринку програмного забезпечення.


4. Які бувають сервісні пакети?

4.1 Базовий

Робота фахівця в Вашому офісі 5 годин в місяць з виконанням наступних видів робіт:

• консультації та рекомендації спеціаліста по методиці роботи і рішенню типових та нетипових задач обліку в системі BAS;
• оновлення релізів системи BAS типової конфігурації і регламентної звітності, що входить в конфігурацію;
• проведення профілактичної перевірки коректності роботи системи  BAS , цілісності даних; створення архівної копії інформаційної бази даних;
• налаштування інтерфейсів і прав доступу користувачів;
• створення додаткових звітів і обробок, які не потребують зміни базових структур даних;
• внесення змін в конфігурацію, що не вимагають зміни базових структур даних.


4.2 Економ

Робота фахівця в Вашому офісі 10 годин в місяць з виконанням наступних видів робіт:

• консультації та рекомендації спеціаліста по методиці роботи і рішенню типових та нетипових задач обліку в системі  BAS;
• оновлення релізів системи BAS, типової конфігурації і регламентної звітності, що входить в конфігурацію;
• проведення профілактичної перевірки коректності роботи системи BAS, цілісності даних;
• створення архівної копії інформаційної бази даних;
• налаштування інтерфейсів і прав доступу користувачів;
• редагування і модифікація існуючих форм, звітів і обробок;
• створення додаткових звітів і обробок розширюють функціональність системи.

4.3 Бізнес.

Робота фахівця в Вашому офісі 20 годин в місяць з виконанням наступних видів робіт:

• консультації та рекомендації спеціаліста за оптимальною методикою роботи і вирішення нетипових облікових завдань;
• оновлення релізів системи BAS, типової конфігурації і регламентної звітності, що входить в конфігурацію;
• проведення профілактичної перевірки коректності роботи системи BAS, цілісності баз даних, резервне копіювання інформаційних баз;
• налаштування інтерфейсів і прав доступу користувачів; розробка і створення нових, модифікація вже існуючих документів, звітів та обробок, що реалізують схеми обліку Вашого підприємства.


4.4 Еліт.

Робота фахівця в Вашому офісі 40 годин в місяць з виконанням наступних видів робіт:

• консультації та рекомендації спеціаліста за оптимальною методикою роботи і вирішення нетипових облікових завдань;
• зміна структур даних і реалізація нових схем обліку та звітності.
• оновлення релізів системи BAS, типової конфігурації і регламентної звітності, що входить в конфігурацію;
проведення профілактичної перевірки коректності роботи системи BAS, цілісності баз даних, резервне копіювання інформаційних баз;
• налаштування інтерфейсів і прав доступу користувачів; розробка і створення нових, модифікація вже існуючих документів, звітів та обробок реалізують схеми обліку Вашого підприємства.


Якщо Ви вибрали підходящий Вам пакет послуг - дзвоніть і замовляйте! (050) 544-99-07

   
 
   
 
 


Телефон:
+38 (050) 544-99-07, +38 (096) 186-76-77


Адрес:  Україна, м.Ірпінь
 
Система управління сайтом